01.Послуга

Дизайн інтер'єру магазину

02.Про стиль

Дизайн інтер'єру магазину

МагазінaКак відомо, реклама є двигуном торгівлі. В наш час, люди часто приймають рішення про покупку певних речей, керуючись емоціями. Запахи, освітлення, і в цілому - дизайн приміщення безпосередньо впливають на те, піде від вас клієнт з покупкою або вибере для цього ваших конкурентів. Тому, дизайн магазина так важливий, якщо ви хочете збільшення продажів і підвищення лояльності до вашого бренду. Які ж особливості варто врахувати, створюючи дизайн комерційного приміщення і як це впливає на обсяги продажів?

Коли створюється дизайн такого приміщення, як магазин, важливо враховувати не тільки вимоги і побажання замовника, а й те, які люди будуть приходити в приміщення - тобто, цільову аудиторію проекту. Тому що це безпосередньо впливає на вибір того, яким буде проект. Тому, спочатку проводиться зустріч між замовником і дизайнером, на якій обговорюється асортимент, його презентація і цільова аудиторія проекту. Все це і допомагає зрозуміти, яким в результаті стане приміщення.

**Подальші дії по розробці дизайну магазину припускають:** **Вчинення замірів об'єкта** - сюди входять не тільки точні конфігурації, але і інформація, яким приміщення було в початковому вигляді, його інженерні мережі та первинна планування. **Розробка креслень і планувань** - створюється попередній макет приміщення і робочі креслення, які будуть використовуватися під час ремонту. **Прорахунок вартості** - це робоча кошторис, згідно з якою формується бюджет, що включає в себе: обладнання та меблі, матеріали для оздоблення, ремонтні роботи. **Візуалізація** - важливий пункт, без якого в дизайні комерційних приміщень обійтися складно. Це реалістичний макет магазину після ремонту, в форматі 3-D моделі.Авторскій нагляд - це контроль за всіма етапами виконання робота на об'єкті і контроль за тим, щоб явна дизайнерська задумка була виконана в повному обсязі.

**За допомогою грамотного дизайну можна виправити недоліки початкового простору.** Цього можна домогтися за допомогою правильного розташування світла, дзеркал і інших об'єктів. Іноді приміщення може перетворитися до невпізнання, якщо використовувати тільки перераховані вище речі. **Приділяйте увагу висвітленню.** Тому що освітлення безпосередньо впливає на те, яким покупець побачить ваш товар і чи погодиться його придбати. Світло не повинен зліпити - ні покупця, ні продавців. Світло, скоріше, повинен створювати атмосферу затишку і добре гармоніювати із загальним виглядом магазину. **Інтер'єр не повинен відволікати від товару.** Це важливе правило, тому що дизайн повинен допомогти вам продати товар, а не заважати це робити. Все повинно працювати тільки в сторону товару. Навіть якщо покупець зайшов до вас на п'ять хвилин - він повинен захотіти залишитися. І цей ефекту можна досягти за допомогою хорошого дизайну. **Інтер'єр повинен відповідати цільовим призначенням.** Немає сенсу робити дуже дорогий дизайн в магазині, який продає середній по вартості товар. Це тільки відлякає потенційного покупця і піде врозріз з цінностями вашого бренду. Торгове обладнання та колір стін повинні вигідно виділяти товар і підкреслювати його. Якщо інтер'єр відволікає від товару - це не дуже хороший інтер'єр. Він повинен грамотно доповнювати всі деталі, але не переводити увагу покупця тільки на себе. **Дизайн повинен передавати унікальна торгова пропозиція.** Не повинно створюватися враження нашарування деталей - вашому потенційному покупцеві повинно бути чітко зрозуміло повідомлення, яке ви хочете до нього донести. Звичайно, на це впливає площа, якої ви маєте в своєму розпорядженні - природно, що на меншій площі хочеться розташувати більшу кількість товарів. Але пам'ятайте, що порожні простору, якщо вони грамотно вписуються в загальний інтер'єр, тільки посилюють враження дорожнечі.

Не забудьте приділити достатню кількість уваги кольором. Психологами вже не раз доведено, що колір - один з найважливіших факторів, при прийнятті рішень про покупку. Існує безліч досліджень про те, як колірна гамма впливає на емоції і рішення людини. Але є важливий фактор - колір не працює сам по собі, він заграє тільки в зв'язку із загальною атмосферою приміщення. Тому пам'ятайте про те, що колір - ваша головна зброя, але приділіть достатньо уваги і загального дизайн-проекту, враховуючи особливості.

03.Послуги

Як і що ми робимо

Дизайн інтер'єрів

Будинки, квартири, комерційна нерухомість.

Архітектура

Будинки, квартири, комерційна нерухомість.

3D Візуалізація

Від 3-х до 5-ти робочих днів.

Супровід

24/7 від підписання договору до здачі об'єкта.

00.Instagram

Проекти, релізи та цікавий матеріал!

Instagram@ar.design.studioПідписатися
anna razumova instagram
anna razumova instagram
anna razumova instagram